WOW!! (Gambar) Rumah Ayda Jebat Yang Terlajak Mewah Ini Akan Buat Anda Terlopong... MENGEJUTKAN!





Nama Ayda Jebat bukanlah asing lagi dalam industri hiburan tanah air. Siapa sangka di usia yang muda, 23 tahun beliau kini telah mempunyai atau lebih tepat dikatakan telah membeli rumah atas namanya sendiri.
Menurutnya lagi, dia telah membeli ruamhnya itu apda tahun lepas. Inilah yang dikatakan rezeki yang tak terduga. Nama Ayda mula melonjak naik lagi apabila dia menerima 2 anugerah di ABPBH sebagai artis paling popular dan menerima sebagai pelakon terbaik drama.
Selain itu, Ayda memilih untuk membeli rumah di Kuala Lumpur daripada memebeli rumah di Melaka iaitu tanah tumpah darahnya sendiri bagi memudahkan urusan kerjanya yang kini rancak dan sibuk hari demi hari.

Namun begitu, walaupun Ayda Jebat telah membeli rumah di Kuala Lumpur namun dia tetap kerap pulang ke kampung halamannya untuk melawat keluarganya di sana.
Siapa sangka rezekinya untuk membeli rumah pada usia muda, sedangkan ramai lagi di luar sana masih terkontang kanting mencari rezeki ketika berada dalam usia beliau. Inilah yang dinamakan rezeki tak tersangka, siapa sangka muda-mda lagi sudah dapat membeli rumah.

No comments

Powered by Blogger.