(Gambar) Wajah PELIK Zila Bakarin Waktu Dahulu Dan Kini Buat Ramai Terkejut, Yang Last MENAKUTKAN!





Imej seksi tidak pernah lekang dikaitakn dengan diri pelakon Zila Bakarin malah sejak awal pembabitan Zila dalam industri hiburan tanah air, sukar untuk menangkis label 'daring' tersebut kerana sering tampil dengan gaya seperti itu.
Namun berilah apa sahaja gelaran terhadapnya, empunya badan tidak pernah mengembil peduli dengan semua itu. Baginya selama ini dia hanya menjadi dirinya sendiri dan tiak pernah hipokrit.

Malah status sebagai isteri tidak dan ibu tidak pernah dianggap sebagai penghalang untuk dirinya terus tampil dengan imej sendiri asalkan dia merasa selesa.
"Dari dulu sampai sekrang, cara pemakaian saya tetap sama. orang nak cakap seksi atau tidak, terpulanglah. Saya tidak pernah hairan apa yang orang nak cakap.
"Bagi saya, kalau asyik mendengar cakap orang, saya boleh jadi gila. Selama ini pun sudah terlalu banyak orang bercakap tentang saya. Saya redha saja dengan semua ini. Apayang penting, saya tidak pernah hipokrit." 
Selain itu, menurut Zila juga suaminya selama ini tidak pernah memaksa dirinya untuk berubah dan sentiasa menerima seadanya. 
"Sebelum ini pun, saya secara terang-terangan mengaku pernah buat dagu. Orang mengecam saya macam-macam ketika itu, tetapi syaa anggap itu adalah kesilapan saya sendiri dan tidak perlulah orang persoalkan.
"Tetapi saya akui, kini saya tidak terlalu mengejar ke arah kecantikan. Adakalanya bila saya lihat wajah saya semula, saya terasa ingin baiki semuala dagu saya kerana rasanya muka saya yang dahulu lebih baik berbanding sekarang.
"Tapi kos untung mengubahnya memang tinggi. Insya Allah jik ada rezeki lebih, saya akan lakukannya." Kata Zila.
Gambar dahulu sebelum 'runcingkan' dagu.


Gambar Zila terkini selepas 'runcingkan' dagu:-

No comments

Powered by Blogger.