"KAMI BELUM TETAPKAN TARIKH..."


KUALA LUMPUR - Bekas juara Akademi Fantasia (AF) musim kelapan, Shahir Zawawi, tampil mendedahkan hubungannya dengan pelakon, Erra Fazira.

Berkata kepada Berita Harian Online, Shahir mahu mengambil tanggungjawab sebagai lelaki paling rapat di hati Erra.

"Kami belum tetapkan tarikh. Gosip bakal bertunang itu bukan dari kami berdua. Kita tidak tahu apa yang akan terjadi selepas ini. Doakan yang baik-baik sahaja, inshaAllah.

"Selama ini pun saya kasihankan Erra kerana selalu menjawab setiap spekulasi yang timbul kerana saya tiada di ibu kota.

"Saya bukan mahu mengelak, tetapi mungkin sudah tiba masanya untuk saya sedikit terbuka mengenai hubungan kami. Lagipun keluarga kami sudah bersetuju secara lisan.

"Jadi memang tiada halangan untuk saya sendiri mengambil peranan memikirkan ke fasa yang lebih serius," katanya.

Semalam di sidang media KL Raya Fest 2016, PWTC, Erra menafikan gosip yang mereka bakal bertunang. Namun mengakui bahawa mereka berdua masih berhubung dan rapat sejak dua tahun lalu. - SUMBER

No comments

Powered by Blogger.