Padah Melepaskan Hajat Di Tanah Perkuburan, Lihat Apa Yang Jadi Pada Kemaluan Lelaki Ini Sangat Mengejutkan!





Kepada sesiapa pun, janganlah sesuka hati membuang air kencing di tempat sembarangan kerana jika tersilap tempat tanggunglah akibatnya sendiri. Begitulah yang dialami oleh seorang lelaki berumur 40 tahun yang bekerja sebagai pemandu teksi.
Entah urat mana yang salah di kemaluan pemandu teksi tersebut sehingga sejak awal Mei lalu kemaluannya tidak turun turun selepas dia kencing ditepi perkuburan Islam.

Menurut pemandu tersebut, dalam perjalanan pulang kira-kira jam 9.30 malam itu, dia menahan kencingnya sejauh 15km dan kerana tidak mampu menahan lagi, dia mengambil keputusan untuk berhenti di satu kawasan di tepi jalan bagi melepaskan hajatnya. Tanpa disedari kawasan tersebut adalah perkuburan orang kampung.
"Waktu itu saya buka zip dan kencing, sambil melihat di sekeliling kemudian saya melihat tanda, tanah pekuburan Islam.
Ibarat nasi sudah menjadi bubur tak mungkin saya berenti untuk menghabiskan kencing, katanya.
Ketika dalam perjalanan balik, lelaki tersebut tidak mengalami apa apa kelainan akan tetapi keesokkan paginya dia mula merasa sakit di kemaluannya. Kemaluannya berdenyut serta merasa panas.
Lebih mengejutkan kemaluannya tidak mahu turun. Supaya tidak terlalu sakit, isterinya kadangkala meletakkan kain basah pada kemaluan suaminya.
Pada pertengahan bulan Mei lalu, penyakit aneh itu seakan tidak mahu sembuh hingga memaksa dia pergi ke hospital bagi mendapatkan rawatan lanjut. Doktor yang merawatnya juga tidak mengenal pasti punca kemaluan lelaki itu yang tidak mahu turun. Akan tetapi setelah dia menceritakan hal yang sebenarnya, Doktor itu sebaliknya menyarankan suapaya lelaki itu pergi bertemu dengan ketua kampung dimana tempat dia kencing dahulu.

No comments

Powered by Blogger.